»Razlika pred 15 leti in danes je opazna v tem, da so izvajalci oziroma igralci, h katerim pripada, takrat imeli eno pravico na papirju, danes pa je po zaslugi Aipe pred njimi ena najboljših zakonodaj v Evropi.«
»Pripravljali smo ga v razmerah, ki so nam večkrat nastavljale ogledalo, od prostorske stiske do vsakodnevnih organizacijskih izzivov. A prav zato sem še toliko bolj ponosna, da nam je uspelo ohraniti jasen fokus, zgraditi vsebinsko celoto, okrepiti mednarodne povezave, in kar je najpomembnejše, ustvariti prostor, kjer se igralci resnično srečajo z občinstvom. Jubilej nas ni utrudil, ampak utrdil.«
»Mi namreč gledamo naprej. Zelo na glas se pogovarjamo o tem, da bi Kranj postal pomembna evropska igralska točka, za kar skušamo pridobiti tudi evropska sredstva, ampak če ni infrastrukture, ne vemo, kako to izpeljati.«
»Danes smo tukaj, da se poslovimo od več kot 300 ljudi, ki so odšli, ne zato, ker imajo kam iti ali ker imajo boljšo službo, ampak zato, ker ne morejo več prenašati negotovosti, izčrpavanja, odsotnosti vizije o tem, kaj bi moral biti javni medijski servis.«
»Filmi v letošnjem tekmovalnem programu so prepričali tako občinstvo kot žirijo. Med desetimi celovečerci, ki so se potegovali za nagrade zlato jabolko, jih je kar sedem v Kranju doživelo slovensko premiero. To je za nas poseben dosežek, saj mesto zaradi Kraffta postaja ena od destinacij za ljubitelje filma.«
»Igralci smo bili vrsto let povsem brez pravic, pred kratkim pa smo le začeli dobivati nadomestila z naslova privatnega kopiranja.«
»Številni javni mediji so pod vse večjim pritiskom in si težko zagotovijo neodvisnost od politične ali gospodarske moči, ogrožena je varnost zaposlitve zaradi vse težjega financiranja, pa tudi procesa preoblikovanja javnih služb.«
»Stopamo v kritično obdobje, v katerem bi Evropska unija lahko prvič sprejela pravni okvir za podporo svobodi in pluralizmu medijev.«